miércoles, 24 de febrero de 2010

Per què

Fa un temps jo era un blogger de semi-prestigi. Publicava coses serioses, tenia converses interessants amb alguns dels lectors i fins i tot feiem accions en defensa dels drets civils abans que l'eurodiputat Guardans es treiés les sabates a un control aeroportuari.

Després vaig muntar la meva pròpia empresa. Vaig decidir marxar a Madrid on hi vaig passar una llarga temporada i fins i tot vaig escriure un llibre, presentat amb bombo, platerets. premsa i canapés. Finalment, la cosa no va anar del tot bé, els socis es van dedicar a robar-nos l'empresa i vam haver de tornar.

Just en tornar, em va sorprendre enormement el que em vaig trobar: una deriva barretinista seguida d'un barcelonisme extrem, una total deixadesa i passotisme pels casos Palau i Pretoria degut a que el Barça ho va guanyar tot.
Essent així, vaig decidir obrir un petit blog i cagar-me en qualsevol cosa.

Al principi estava bé. Era un petit exercici de teràpia, manteniment i exorcisme .

Tantmateix, amb el temps cada cop trovava més coses susceptibles de ratjar, però ja no tant en clau humorística i terapèutica, si no més seriosament. Com feia abans.
Això em va causar un excés d'odi i ràbia inusitat pel que em vaig començar a fer la pregunta: per què?

Finalment ho vaig saber. M'estava prenent aquest pais seriosament.

Trobada la resposta, vaig tenir una epifania i una sensació d'alleujament brutals. I es que com es pot intentar prendre seriosament un pais en que l'exercici de la democràcia crea personatges com José Luís Rodríguez Zapatero, José Montilla, Joan Carretero o John Cobra?

En fi, a tots aquells que encara segueixin pensant que Espanya, i encara pitjor Catalunya, es poden prendre de forma seriosa: mireu Grècia i aneu prenent nota. Fills de puta tots.

5 comentarios:

  1. Sí, hi ha molts senyals que indiquen que l'apocalipsi s'apropa, i no n'estem fent cas. Jo ja fa dies que aviso: actors i gent d'altres camps que es converteixen en polítics, gent barroera que es converteix en líders d'opinió, presentadors d'escombraries que reben premis...(i de fons va sonant: This is the end... my only friend, the end...)

    ResponderEliminar
  2. Ah, ja ho veu. Jo ja passo d'avisar i m'estic dedicant a refer-me per fotre el camp d'aquest munt de fems el més aviat possible.

    ResponderEliminar
  3. Reserveu-me un bitllet, que us acompanyo.

    Els maies? Uns maricons tenint en compte el què encara ens ha de caure.

    ResponderEliminar
  4. Mestre, benvingut al seu propi país, Catalunya (la part continental de Sicília).

    I felicitats pel blog. Això sí, actualitzi'l més sovint, que ens agrada llegir-lo.

    ResponderEliminar
  5. Sr. Josep, blog actuaitzat. Casualitat o serendipia?

    ResponderEliminar